Godziny otwarcia : Dni robocze 7:00 - 20:00, Sobota 8:00 - 12:00
  Kontakt: : 22 253 45 55

FAQ

Jak mogę się z Państwem skontaktować?

Kontakt możliwy jest poprzez:

  • infolinię 22 253 45 55
  • okienko czatu (WIRTUALNA POMOC) znajdujące się na stronie
  • formularz kontaktowy
  • wysłanie wiadomości e-mail na adres rejestracja@greenmedica.com.pl.

Ile będę czekać na wizytę u lekarza pierwszego kontaktu w ramach NFZ?

Ze względu na okres chorobowy oraz duże obłożenie wizyt u lekarza pierwszego kontaktu, prowadzimy zapisy na dodatkowe terminy na bieżący dzień od godziny 7.00 (od poniedziałku do piątku). Chęci rezerwacji należy zgłaszać rejestracji telefonicznie lub w placówce.
 W związku z tym czas oczekiwania na termin zaplanowany może wynieść:
 – w okresie jesienno-zimowym – do 7-8 dni
– w okresie wiosenno-letnim – do 5 dni

Część usług na stronie nie działa lub działa niepoprawnie.

Gdy zauważysz błędy prosimy o upewnienie się, że posiadasz wtyczkę JAVA w najnowszej odsłonie. Dodatkowo zalecamy stosowanie przeglądarki GOOGLE CHROME.

Jeśli mimo to pojawiają się błędy napisz do nas.

Byłem/am na wizycie u lekarza POZ. Potrzebuję po 3 dniach odbyć wizytę kontrolną, jednak termin oczekiwania na wizytę planowaną to 5-7 dni roboczych.

Mają Państwo prawo odbyć wizytę kontrolną będącą kontynuacją leczenia w terminie ustalonym przez lekarza prowadzącego. Jednak prosimy pamiętać, że zapis na wizytę kontrolną powinien mieć miejsce natychmiast po diagnozie i rozpoczęciu leczenia (zgodnie z zaleceniami lekarza). Zapisy w tym przypadku prowadzi wyłącznie rejestracja.

W jaki sposób mogę zapisać noworodka do Państwa Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ramach NFZ?

Nowonarodzonego pacjenta może zapisać opiekun prawny poprzez wypełnienie i podpisanie deklaracji OSOBIŚCIE w przychodni. Nie przyjmujemy w takim wypadku deklaracji ON-LINE. Po przekazaniu deklaracji przynależności do POZ nasz personel ustali termin pierwszej wizyty patronażowej “lekarskiej” oraz pierwszej wizyty szczepiennej (po 6-tym tygodniu życia).

Rodzice noworodka mają również prawo do korzystania z usług domowych konsultacji położnej środowiskowej.

Jak wypełnić Deklarację on-line?

Deklarację wyboru naszej przychodni jako miejsca podstawowej opieki zdrowotnej NFZ można wypełnić na naszej stronie internetowej. To kilka prostych kroków:
1. Proszę wejść na poddstronę z formularzem deklaracji i wypełnić właściwe pola.
2. Po wypełnieniu prosimy kliknąć przycisk ZAPISZ – pojawi się okno wyboru i deklarację będzie można wyświetlić na własnym komputerze i/lub zapisać na własnym dysku.
3. Prosimy wydrukować deklarację lub zapisany plik .pdf  wysłać do nas jako załącznik na adres biuro@greenmedica.com.pl

Z przygotowanym dokumentem zapraszamy do nas – do zakończenia formalności niezbędny jest osobisty podpis przy składaniu deklaracji.

W jaki sposób prowadzone są zapisy na pobór badań?

Nie prowadzimy zapisów na pobrania krwi. Gabinet pobrań jest czynny w godzinach: 7:00-10:30 (dni robocze, pobrania komercyjne i NFZ), 8:00-10:00 (sobota, pobrania komercyjne).

Jakie dane potrzebne są podczas rejestracji wizyt?

Podczas rejestracji terminu niezbędnymi danymi, które należy przekazać naszemu personelowi są: imię, nazwisko, numer pesel lub data urodzenia, numer telefonu kontaktowego. Przed samą wizytą należy dodatkowo uzupełnić profil pacjenta o adres zamieszkania oraz numer pesel, jeśli ten nie został wcześniej podany.

Dane te są przez nas chronione i przekazywane nam jedynie w celach identyfikacyjnych pacjenta.

W jaki sposób mogę zarejestrować się na zabiegi fizjoterapeutyczne w ramach NFZ?

Rejestrację na zabiegi w ramach NFZ prowadzimy na tą chwilę wyłącznie osobiście. Przy zapisie należy okazać skierowanie oraz ważny dokument tożsamości.

W jaki sposób mogę zarejestrować się do lekarza?

Rejestrację prowadzimy osobiście oraz telefonicznie.

Co muszę mieć ze sobą, aby odebrać wynik badania w placówce?

W celu odbioru wyników badań należy okazać w rejestracji dokument tożsamości bądź upoważnienie wystawione na osobę trzecią.

Nie mogę odebrać wyniku badania osobiście.

W przypadku, gdy wiesz, że nie będziesz w stanie odebrać wyniku badania osobiście prosimy o przekazanie takiej informacji w gabinecie pobrań. Aby mieć wgląd do wyniku badań z krwi na portalu laboratorium Diagnostyka, należy znać nr zlecenia swoich badań bądź numer pacjenta, który otrzymasz po otrzymaniu indywidualnej karty pacjenta. Wszelkich informacji udziela personel w Gabinecie Zabiegowym.

W celu odebrania wyników w placówce przez osobę trzecią należy przedstawić upoważnienie, na którym muszą znaleźć się takie dane, jak: nr dowodu osobistego, pesel, imię i nazwisko, data, podpis oraz cel upoważnienia (w tym przypadku odbiór wyników badań).

Jak mogę przez internet odczytać wynik badania?

Wszystkie wyniki badań dostępne są na stronie laboratorium DIAGNOSTYKA – wyniki.diag.pl

 

Jak do Państwa mogę dojechać?

Na stronie KONTAKT znajduje się mapka z lokalizacją naszej przychodni. Znajdujemy się nieopodal CH Targówek oraz M1 Marki, po drugiej stronie Trasy Toruńskiej (kierunek jazdy Kąty Grodziskie, Lewandów).
Możecie Państwo do Nas trafić poniższymi środkami komunikacji miejskiej:
– autobusy 527, 120, 240, E-7, E-9.

Ile będę czekać u Państwa na fizjoterapię organizowaną w ramach NFZ?

Terminy oczekiwania na zabiegi fizjoterapeutyczne wahają się sezonowo i wynoszą od 3 do 6 miesięcy. W przypadku skierowań z oznaczeniem PILNE czas oczekiwania może zostać skrócony.