Przychodnia :

Dni robocze 7:30 - 18:30, Sobota - nieczynne

Laboratorium : Dni robocze 7:30 - 11:00, Sobota - nieczynne
  Kontakt: : 22 253 45 55

Ile będę czekać u Państwa na fizjoterapię organizowaną w ramach NFZ?

Terminy oczekiwania na zabiegi fizjoterapeutyczne wahają się sezonowo i wynoszą od 3 do 6 miesięcy. W przypadku skierowań z oznaczeniem PILNE czas oczekiwania może zostać skrócony.

Jak do Państwa mogę dojechać?

Na stronie KONTAKT znajduje się mapka z lokalizacją naszej przychodni. Znajdujemy się nieopodal CH Targówek oraz M1 Marki, po drugiej stronie Trasy Toruńskiej (kierunek jazdy Kąty Grodziskie, Lewandów).
Możecie Państwo do Nas trafić poniższymi środkami komunikacji miejskiej:
– autobusy 527, 120, 240, E-7, E-9.

Jak mogę przez internet odczytać wynik badania?

Wszystkie wyniki badań dostępne są na stronie laboratorium DIAGNOSTYKA – wyniki.diag.pl

 

Nie mogę odebrać wyniku badania osobiście.

W przypadku, gdy wiesz, że nie będziesz w stanie odebrać wyniku badania osobiście prosimy o przekazanie takiej informacji w gabinecie pobrań. Aby mieć wgląd do wyniku badań z krwi na portalu laboratorium Diagnostyka, należy znać nr zlecenia swoich badań bądź numer pacjenta, który otrzymasz po otrzymaniu indywidualnej karty pacjenta. Wszelkich informacji udziela personel w Gabinecie Zabiegowym.

W celu odebrania wyników w placówce przez osobę trzecią należy przedstawić upoważnienie, na którym muszą znaleźć się takie dane, jak: nr dowodu osobistego, pesel, imię i nazwisko, data, podpis oraz cel upoważnienia (w tym przypadku odbiór wyników badań).

Co muszę mieć ze sobą, aby odebrać wynik badania w placówce?

W celu odbioru wyników badań należy okazać w rejestracji dokument tożsamości bądź upoważnienie wystawione na osobę trzecią.

W jaki sposób mogę zarejestrować się do lekarza?

Rejestrację prowadzimy osobiście oraz telefonicznie.

W jaki sposób mogę zarejestrować się na zabiegi fizjoterapeutyczne w ramach NFZ?

Rejestrację na zabiegi w ramach NFZ prowadzimy na tą chwilę wyłącznie osobiście. Przy zapisie należy okazać skierowanie oraz ważny dokument tożsamości.

Jakie dane potrzebne są podczas rejestracji wizyt?

Podczas rejestracji terminu niezbędnymi danymi, które należy przekazać naszemu personelowi są: imię, nazwisko, numer pesel lub data urodzenia, numer telefonu kontaktowego. Przed samą wizytą należy dodatkowo uzupełnić profil pacjenta o adres zamieszkania oraz numer pesel, jeśli ten nie został wcześniej podany.

Dane te są przez nas chronione i przekazywane nam jedynie w celach identyfikacyjnych pacjenta.

Jak wypełnić Deklarację on-line?

Aby wypełnić deklarację należy zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta.

Część usług na stronie nie działa lub działa niepoprawnie.

Gdy zauważysz błędy prosimy o upewnienie się, że posiadasz wtyczkę JAVA w najnowszej odsłonie. Dodatkowo zalecamy stosowanie przeglądarki GOOGLE CHROME.

Jeśli mimo to pojawiają się błędy napisz do nas.

Jak mogę się z Państwem skontaktować?

Kontakt możliwy jest poprzez: