Terminy oczekiwania na zabiegi fizjoterapeutyczne wahają się sezonowo i wynoszą od 3 do 6 miesięcy. W przypadku skierowań z oznaczeniem PILNE czas oczekiwania może zostać skrócony.
Przychodnia :
Dni robocze 7:30 - 18:30, Sobota - nieczynne
Laboratorium : Dni robocze 7:30 - 11:00, Sobota - nieczynne
Kontakt: : 22 253 45 55
Terminy oczekiwania na zabiegi fizjoterapeutyczne wahają się sezonowo i wynoszą od 3 do 6 miesięcy. W przypadku skierowań z oznaczeniem PILNE czas oczekiwania może zostać skrócony.
Na stronie KONTAKT znajduje się mapka z lokalizacją naszej przychodni. Znajdujemy się nieopodal CH Targówek oraz M1 Marki, po drugiej stronie Trasy Toruńskiej (kierunek jazdy Kąty Grodziskie, Lewandów).
Możecie Państwo do Nas trafić poniższymi środkami komunikacji miejskiej:
– autobusy 527, 120, 240, E-7, E-9.
Wszystkie wyniki badań dostępne są na stronie laboratorium DIAGNOSTYKA – wyniki.diag.pl
W przypadku, gdy wiesz, że nie będziesz w stanie odebrać wyniku badania osobiście prosimy o przekazanie takiej informacji w gabinecie pobrań. Aby mieć wgląd do wyniku badań z krwi na portalu laboratorium Diagnostyka, należy znać nr zlecenia swoich badań bądź numer pacjenta, który otrzymasz po otrzymaniu indywidualnej karty pacjenta. Wszelkich informacji udziela personel w Gabinecie Zabiegowym.
W celu odebrania wyników w placówce przez osobę trzecią należy przedstawić upoważnienie, na którym muszą znaleźć się takie dane, jak: nr dowodu osobistego, pesel, imię i nazwisko, data, podpis oraz cel upoważnienia (w tym przypadku odbiór wyników badań).
W celu odbioru wyników badań należy okazać w rejestracji dokument tożsamości bądź upoważnienie wystawione na osobę trzecią.
Rejestrację prowadzimy osobiście oraz telefonicznie.
Rejestrację na zabiegi w ramach NFZ prowadzimy na tą chwilę wyłącznie osobiście. Przy zapisie należy okazać skierowanie oraz ważny dokument tożsamości.
Podczas rejestracji terminu niezbędnymi danymi, które należy przekazać naszemu personelowi są: imię, nazwisko, numer pesel lub data urodzenia, numer telefonu kontaktowego. Przed samą wizytą należy dodatkowo uzupełnić profil pacjenta o adres zamieszkania oraz numer pesel, jeśli ten nie został wcześniej podany.
Dane te są przez nas chronione i przekazywane nam jedynie w celach identyfikacyjnych pacjenta.
Aby wypełnić deklarację należy zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta.
Gdy zauważysz błędy prosimy o upewnienie się, że posiadasz wtyczkę JAVA w najnowszej odsłonie. Dodatkowo zalecamy stosowanie przeglądarki GOOGLE CHROME.
Jeśli mimo to pojawiają się błędy napisz do nas.
Kontakt możliwy jest poprzez: